Sunday, March 20, 2011

Wanita vs Air mata

assalamualaikum wbt..


arini  nak membebel pasal tajuk yg ade kat ats ni.
sume tau kan, perempuan dan air mata memang x boleh di pisahkan.
ibarat aur dgn tebing,isi dgn kuku dan ...ape lg peribahasa ea?hmm....
tapi itulah wanita
pd pendapat aku, itulah cara untuk kami para wanita meluahkan rasa, terutama sekali sedih la.
frust,tension,kecewa sumenye wanita akan menangis.kecuali kalau hal-hal tertentu la.hmm..nak kene bgtau gak ke?hal-hal trtentu tu macam ngah bahagia ke,ngah berangan kawen ngan sumone ke( almaklmlah,mostly pmpuan mmg kuat b'angan)xkanlah ngah b'angan pun bole nanges kn?kalah wan maimunah kalau cam tu.tapi air mata seorang wanita lah mnjadi senjata mencairkan hati seorang lelaki.bile si awek nanges kat depan si bf,mulelah si bf wat2 ade kutu kat kulit pale pk cm ne nak pujuk si awek lik. tapi,kalau dah selalu nanges kt depan lelaki yg same pn,x bole la gak kn.kalau aku jd laki pun aku mnyampah.rase cm nak bg makan jari kaki je.(baik sikit dr kaki)aku sdri pun mnyampah bile tgk pmpuan nanges selalu.haha..aku cakap ni macam lah aku x penah nanges kan?selama aku hidup la.aku jarang menangis.(er..yeke?xmo mngaku lak.)kalau aku ade pun,aku juz m'alirkan air mata je.tu belum jatuh maksud menangis ea.hihi.nak nanges pun,aku sorok2.bile dah lepas nanges,memang gile rase lege.rase cm pas kuarkan hajat kt tandas.fuhh..nikmat.pengakuan separuh x tahu malu dr aku,every sem,aku mesti akan nangis.sumenye sebab stress.tp nanges tu bukan ubat utk hilangkan stress.selalunye wat lah solat sunat.tapi,kalau time x boleh solat cm ne?selalunye, dgr la ayat-ayat al-quran,semoga ia boleh menenangkan hati.insyaallah


bile last aku menangis ea?hmm...ha!baru ingat.ni semua sebab stress + tension pasal practical test.fail kot.aku dah practice sebelum tu tp x cukup gak.nasib bek 10% je.huhu.tapi aku x nanges terus.ilek dulu,cover tenang.padahal dalam hati rase cam nak banjir je.esok malamnye baru aku nanges gile2.tapi,aku x nanges dpn orang.even rumate aku pun xtau yg aku baru pas nanges.biaselah,org pandai cover mmg akn b'jaye ngan teknik penyamaran.hehe.


mlm tu En.S call sebab aku bg msg yang aku tension.setelah beberapa pujukan yg x berapa menjadi oleh pihak En.S(sebab aku mmg x mkn pujuk),so En.S pun call lah aku dgn harapan utk pujuk n bg smgt supaya aku x nanges. tapi dah namenye perempuan,nanges gak aku.siap sedu-sedu lagi.huhu.memang malu gak r time tu.huhu.nasib baik x nmpak muke.kalau 3g,memang nampak burok r muke aku.tp bile dah lpas nanges,rase lege giler.n terus ade smgt baru.yeah!!.




psst: tak semestinye nanges tu akan legakan  hati.=)

No comments:

Post a Comment