Thursday, March 24, 2011

It happens again

arini 25 mac 2011.aku takde kelas.heaven sikit.tadi dapat mesej dari mak.tau2 je aku nak lik umah minggu ni.tu la orang cakap,naluri ibu selalunye betul.so untuk anak-anak,kalau mak membebel marah kite lambat balik umah,tu sebab mak kite risau.huhu.cam tu la jadi kat aku.anak pempuan sorang la katekan.


tapi bukan tu yang aku nak cakap actually.aku nak ceciter pasal pagi tadi.dari semalam lagi aku dah bersemangat nak g jogging pagi ni.bangun-bangun pagi je,pas solat subuh terus aku salin baju nak g jogging.kejut rumate aku n kitorang pn g jogging.lepas wat aktiviti stretching,kitorang pun berlepas la jogging.aim,nak pusing satu lavender villa ni.


mule-mule jalan je.tapi aku pikir aku mude lagi.pe standard jalan je.so aku pun start lari.pas mengah-mengah,aku pun jalan jap.(pancit!).then pas aku dengar hentakan kaki dari ain,aku pun cakap dlm hati."tak boleh jadi ni.aku kene lari gak".(niat jogging tak ikhlas)


belum sampai setengah track,tibe-tibe kaki aku ter''crack"lagi.perghh...sakit gilerr.dah la kene kaki yang same time aku trseliuh dulu.terus aku jerit name ain.terduduk aku kat situ gak.terus tak bergerak.huhu.pas berehat beberapa lame,aku pun try brjalan.pale terase berat.tekak terase loya.aku stop tepi jalan lik.kalau aku jalan gak time tu,memang dah ter"bluekk" kat situ gak.


sampai-sampai je kat umah,capai hp terus taip mesej ke En.S.(kes nak mengadu la ni.huhu).sebenarnye kaki aku yang trseliuh dulu belum cukup sembuh lagi.tu yg senang "crack" lagi.budak degil memang cam ni.jangan ikut ea.ari tu ade gak jumpe mmbe dak fisio.die lak suh aku g klinik diorang.memang x r aku nak g.segan kot.kalau yang brtugas ari tu dak laki cam ne?tak ke merah muke aku nanti.lagi-lagi kalau "budak tu" ade.xmo2.


psst:len kali kalau nak buat sesuatu,niat kene betul.huhu

No comments:

Post a Comment