Wednesday, July 13, 2011

Citer Sudah Abis.....

assalamualaikum wbt..


keje aku time cuti ni x len,tgk tv je la.bukan membina badan ea.and bagaikan tv tu dah terikat dgn jadual mak aku,start pukul 1 tghari je,mak aku dah trpacak kt dpn tv.standard la.mak2 kan,tengok citer indon la.dan berlarutan la aktiviti ni smpai kul 8.00 mlm.sampai jiran2 mak aku selalu tego nape mak aku jarang bergosip2 kat kerusi belakang blok kitorang.aku pun terikut la tgk cerciter ni.


start dari kul 1.00 tghari,bukak astro prima tgk citer Safa dan Marwah.citer ni bru je abes.ye2 je aku tgk td.padahal aku dah tgk ending nye kt youtube.haha.aku memang cm tu.x sabo.kalau citer indon aku memang suke tgk endingnye dulu kt youtube.kalau citer melayu jgn harapla ade kan.tp citer2 melayu skarang ni banyak yg diamek dari novel.so,dah tau la kan endingnye cam ne.aku ni bkn nye suke sgt tgk citer bersiri ni.jenuh nak tggu endingnye cam ne.thats why la aku x suke bace novel.kalau aku bace novel,aku mesti akan bace depan,tengah sikit then terus skip endingnye.haha.jangan tanye aku la novel pe je yang aku pernah bace.aku memang x ingat.kalau aku bace pun,aku suke bace buku2 yang knowledgeable.aku x cakap bace novel tu x knowledgeable.banyak gak yg kite dpt dr novel.kalau kat novel kan selalu die letak name sedap2 kan kt tang hero nagn heroin die.kt situ kite boleh dpt idea cam ne nak letak name kt anak2 kite t.hakhak.kalau tanye kat kawan2 aku nak letak anak name pe,mesti nak canggih2.sampai aku pun x reti nak retalk lik pe namenye.kalau aku senang je,asalkan name tu ade makne yang bagus dan baik,dah cukup untuk aku.tak perlu nak daniel la,danish la,puteri la bagai.kalau En.S tanye,aku cakap nak bagi name Jamilah.Jamilah kan maksudnye cantik.kihkih.lagi 1,kite boleh tau tempat2 yang ade kat dunia.selame aku bace novel la kn.(walaupun x bape byk) penulis akan bawak kite kt tempat yg kite mungkin x pernah g.ecspecially oversea la.then,kite boleh amek moral daripada citer novel tersebut.cam biasela kan.


sambung citer td.pas abes tgk Safa dan Marwah,tuka tv3 lak.Amanah dalam Cinta.dah abes tgk,stay tv3 lg,tgk citer MariMar.aku tgk citer tu pun sebab aku suke tgk heroinnye nye,Marian Rivera sebab die cantik.;)..then,tuka lik ch astro prima,Kemilau Cinta Kamilla.time ni aku masuk bilik.tak sanggup aku nak tgk lg.selalunye aku mngadap lptop je la.cam pe yg aku wat skang ni.haa...dah lepas tgk citer ni,mak kau rehat jap.solat n mandi.5.30 start lik tgk citer Nikita lak.ha yang ni,En.S suke tgk heroinnye.huh.katenye comel.memang comel pun.abes citer ni,tuka ch astro Ria lak,tengok Agnes Monica.habis citer ni,tuka tv3 lak tengok Iqram Dinzly nagn Fasha Sandha.


da macam jadual lak kan.cam ni la jadual mak aku tiap2 hari.sampai ayah aku penah cakap,ayah aku g keje mak aku dok kat situ,ayah aku lik pun cam tu gak.cam x gerak2.tp aku xdela sampai terikut2 tengok sume citer2 nih.kalau aku ade mud,baru aku tengok.kalau x,aku kat bilik je la.hadap laptop.bapak boring hidup aku cuti nih.bile la cuti ni nak abes.huhu..puase dulu.....



No comments:

Post a Comment