Monday, August 15, 2011

in the middle

assalamualaikum wbt


" aku citer kt ko ni,ko jgn bgtau sape-sape taw.ni antare ko ngan aku je."
di pihak yang lagi 1 pula,"weyh,aku harap aku citer kat ko ni,ko x citer kat sesape ea.janji taw ngan aku"


pernah x terjadi situasi sebegini kt korang?kalau korang berade di tengah-tengah,ape yang korang akan buat?ditelan mati emak,diluah mati bapak kn?


aku x salahkan mereka.mereka cuma mahu meluahkan rase mereka sahaja.anda yang menjadi orang tengah janganlah menyampaikan kepada sesape.takut menjadi acuan yang lain.itu sudah dikira amanah untuk anda.sebaiknya,janganlah mengapi-apikan perkare tersebut.aku mengaku,aku x la layak sangat untuk memberi nasihat.aku pun ade banyak kesilapan.tetapi,jika ingin menjernihkan sesuatu kemusykilan,berfikir la semasak-masaknye.semoga akhirnye ianye tidak lagi menjadi miss communication and win-win situation.(betol ke ayt aku ni?)


psst:walaupun baru 15 ramadhan,nak jugak cakap Selamat Hari Raye..=)

No comments:

Post a Comment