Wednesday, June 29, 2011

Cik Puan~

assalamualaikum wbt..


ari isnin tu,aku tmankan bf aku,mira g interview keje.dan disebabkan manager pizza hut cwgn giant tu member kitorang dari kecik,of coz la die dapat keje terus.muahaha.lagipun aku tengok arituh,tempat tu memang tak ramai pekerje pun.memang la dapat.tapi,bukan tu yang aku nak citer.aku nak ceciter pasal lain.


lepas interview tu,kitorang gatal kaki g jusco bukit tinggi.nak makan je pun.kalau diikutkan,makan kat umah pun takpe.gatal kaki la katekan.nak jugak jenjalan.tengah aku jenjalan kat kedai buku POPULAR,aku pun beli la magazine REMAJA.cover untuk bulan ni,killafairy,awal ashaari,nazim othman,n sharnaaz ahmad.(tak penting pun nak mention).sampai rumah,aku terus belek-belek dan bace-bace.then aku terjumpe 1 artikel menarik.dan yang pasti.aku memang tertarik dengan artikel tu.tajuknye?
" Berstatus 'puan' di kampus?"
tak salah kan nak berstatus puan time blaja.ade je membe-membe aku yg dah jadi bini orang n tunang orang n blaja lagi.(bape banyak n da...)n insyaallah,kalau ade jodoh dan rezeki,mungkin aku pun akan begitu kot.doa-doakan la ea.amiin...

ape-ape hal pun,belaja tetap diutamakan.jangan nak honeymoon sangat kalau sudah ade yang special di hati.=)

No comments:

Post a Comment