Thursday, June 16, 2011

R>E>S>U>L>T

assalamualaikum...


arini 17hb jun 2011.aku dah lame gak tau yg arini result spm  sem akn kuar.aku kul 7 pg lg da tpacak dpn lptop.aku pn dah tau yg result akn kuar kt student portal start pukul 9 pg.sj la nk cube nasib tgk kalau-kalau dah ade ke?HAMPEH.takde pun.tp aku x give up.aku try tgk kt emel.HAHA!dah ade!..resultnye?ok la...suam-suam kuku..


ingat aku nk bgtau la result aku kt sini?haha..TIDAK SAMA SEKALI.kalini biar menjadi rahsia.eventhough result aku ni x seberape n gempak kalau nak d compare dengan yg lain,tp aku tetap bsyukur sebab ade peningkatan n takde yang kene repeat.tu yang penting.amat takut kalau ade yg kene repeat paper.walaupun aku tidak begitu berpuas hati n sedikit kecewa,tapi aku x menyesal sebab aku tau,aku dah berusaha sekeras mungkin.(betul ke ayt aku ni?).hanya Allah s.w.t je yang tau betape kerasnye usaha aku study sampai aku lupe nak mkn.(ok,yg tu,aku tipu).


takpe la.ade lg sem depan.cube n usehe lagi selagi boleh....*keamanan dua*

No comments:

Post a Comment