Tuesday, December 7, 2010

Hujan

semalam hujan
kelmarin hujan
harini pun hujan
esok????.......
sebab hujan
aachooo!!!!!
aku kne slseme
tapi.......
aku takde la nk salahkan hujan
aku mmg slalu n senang kene slseme
allergic to dust
being allergic to seafood
yes!
I LOVE SEAFOOD
tapi...
aku tak boleh makan seafood sangat
nanti.....
muke aku penoh dengan bintik-bintik
takdela penoh
tipu jer
tak tumbuh bintik-bintik pun,
mesti akan rase gatal-gatal
tu yg tak tahan
ubat dah abes
nak pegi farmasi,beli ubat
sangat malas
ye....
sy suda mnjadi semakin sensitif
dah x bole makan tu dan ini
perut sensitif....
kulit sensitif....
hati????
mau jadi semakin sensitif ka????
tp....
aku memang sensitif pun
x salah jadi sensitif kn????
malam ni hujan lg x?
hujan la.....
sejuk......
~lalalalalalalalalala~

No comments:

Post a Comment