Friday, October 1, 2010

Virus MALAS....jangan serang aku!!!

hari ni, 1 oktober 2010.cepat je mase berlalu.sedar tak sedar, final exam makin hampir.assignment pn da smapai ke dateline nye. tapi aku lom siap lg.huhuhu..nak mintak sample dr senior, tp segan lak nak mintak.huhuhu lg.ni lah padahnya x rapat dgn senior.


alhamdulillah, satu persatu masalah yg patut di selesaikan, sudah pn tertunai.masalah rumah sewa, kami sudah mendapatkan rumah sewa(ayat skema giler!), di fasa 2.dekat la gk ngan kedai.transport je yg xde.huhuhu...kalau nak harapkan dr parents aku, mmg x dpt la.sumenye kne pakai duit sdri.walaupun aku anak bongsu dr 2 org adik bradik dan anak pmpn tunggal dalam family, parents x pnh nak manjakan aku.tapi, pe yg kami mintak, mostly akan dpt la.2 org je kn...


hari ni jugak, kelab kami that is MISA that stands for medical imaging students association, sedang mengadakan aktiviti 'car wash'.time shif kitorang, bagi aku,agak mengecewakan jugak sebab x ramai customer.ade byk faktor jugak.1. time tu orang ngah g keje and nak g klas.mane la ade mase nk g wat 'car wash'.kalau aku jd customer pn, aku x nak basuh kete time2 cm tu.sebab manusia2 sekalian pd hari jumaat kn ngah keje half day.petang ramai pulak sebab manusia2 tersebut baru pulang dari keje n pulang dr semayang jumaat.time aku nak promote pn, sume cakap nak datang petang sebab diorang ngah rushing.ntah2, pakcik2 n abang2 yg aku promote pg td, sume dtg ptg.hahaha..npe pkcik2 n abg2 jer aku g promote?mengikut teori classmate aku iaitu Anwar Ahmad,aku kne ckp kt lelaki.bru ade attraction force ckit.mmg x bley bla!.last2 aku lak yg kne.kne pe?ade la...haha..W.E!
sgt boring td.huh..(x bek mngeluh,ish3)agak x biase td sbb sblm ni aku da biase mengarah,bkn org bawahan.tp, nsb bek aku cpt sdr yg aku skg ni di bwh org.aku agak x biase ngan life aku skg sbb byk mase.bile byk mase,aku rase malas.dulu, aku byk la jugak keje n di sebabkan itu, aku jd rajin.(rajin ke?boleh la tahan).tp aku akn try biasekan diri.insyaallah.....


psst: u  have to get a move starting from now!

No comments:

Post a Comment