Saturday, October 23, 2010

Jangan Mengeluh...Allah sentiase ade disisi umatnye

salam....
arini 24 oktober 2010
lg 4 hari nk final
(kalau ikut kos aku la)
dan BUKK!!!!!
macam2 berita aku dpt spnjg mggu ni
aku baru ingat aku nk hadapi study week ni ngan tenang
tapi......
JANGAN MENGELUH ,BIHA...
Allah sentiase ade disisi umatnye
mereka x faham
ye..
mereka hanya mampu bercakap
tp 
xtau ape isi hati aku
its ok kalau mereka semua dah x pcaye ngan aku
x sabar nk tggu
its ok
tupp...
air mate aku tumpah lg
aku xtau nape
hati ini rase jauh dgn mereka
walaupun mereka dkt jer
sbb aku rse 
mereka dah x pcaye ngan aku
dan....
JANGAN MENGELUH, BIHA...
Allah sentiase ade disisi umatnye
tanggungjawab..
aku akn sedaye upaya pikul tanggungjawab itu
x lame biha...
smpai 14 hb ni jer
pasni ko da bley cuti ngan tenang
tp....
JANGAN MENGELUH, BIHA...
Allah sentiase ade disisi umatnye
"hai, nk kacau boleh?"
"sori...sy mmg xde mood mlm ni
rase tnsion sgt
rase cam nk trjun jer dr tingkat 4 ni"
"sokey....
banyakkan solat sunat
semoge awak tenang"
thanx 4 d advice
mlm tu...
aku sorang2 kt dlm blik
ye....
kalau nk ikutkan hati,
mmg rase nk je trjun dr tingkap ni
tp
bak orang kate
ikut kate hati, mati
jd...
ikutlah kate iman
JANGAN MENGELUH, BIHA..
Allah sentiase ade disisi umatnye
jangan tanye nape aku lbey senyap sekarang ni
sbb aku dah xde mood nk bgurau senda
ni sume salah aku
aku dah ilangkan kprcayaan org thadap aku
aku hanye mampu salahkan dri sdri
kecewa...
ye..aku kecewa
org slh anggap
padahal aku x kuarkan ape2 spekulasi
thanx sebab bg aku dugaan sebegini
aku jd lebih brhati2 ngan kalian semua
penat nk jage hati orang
tp itulah realitinye
JANGAN MENGELUH, BIHA...
allah sentiase ade disisi umatnye
tp...
npe mereka x ckp sdri dpn aku??
itulah situasi yg aku plg x suke
JANGAN MENGELUH, BIHA...
Allah sentiase ade disisi umatnye
mereka ade alasan t'sdri npe mereka wat cm tu kt ko
ko kn snsitif
takut ko trase
ape2 pn alasan mereka...
aku mohon maaf
jika selame ni aku tkasar bhse 
t'ambil yg bukan hak aku
halalkan mkn minum aku
doakan aku brjaye
x terkire bape liter air mate aku tumpah sepanjang bulan ni
aku rase cm nk balik jer
tp...
sampai bila ko nk lari dr knyataan?
biha
just face it!
JANGAN MENGELUH...
ALLAH SENTIASE ADE DISISI UMATNYE
SEMOGE KEHIDUPAN AKU LEBIH TENANG LEPAS NI
AMIIN....



2 comments:

  1. ad mse kt sedih, ad time suka, ad mse sebak..ni fitrah hidup.xbes la klau nk suka je.penat ko nk suka je.hehe kne ad sedih,sebak.br bes!

    ReplyDelete
  2. pantas la ko tulis komen.haha
    mmg la lumrah hidup
    n aku pn x ksh nk hadapi
    ade hikmah sume ni

    ReplyDelete