Wednesday, October 16, 2013

I'M BACK

assalamualaikum wbt..

da lame tak menconteng kat sini.its been 2 years i guess.banyak benda berlaku sepanjang 2 tahun ni.dari arwah opah meninggal (bulan 5 2012), sampailah arwah atuk pulak meninggal (15 jun 2012).pemergian arwah atuk memang x dijangka sebab sebelum ni arwah atuk nampak macam sihat.tapi selalu jugak dengar die batuk-batuk sambil tumbuk-tumbuk dada (petanda sakit jantung).

dari aku bujang/anak dara
sampai jadi tunangan orang
sampai la jd isteri orang

baru sekarang ade mood,masa and ingat password untuk tulis balik kt blog ni.

alhamdulillah,setelah 1 tahun 11 bulan berkawan,akhirnya kami mengikat tali pertunangan.dan setelah 7 bulan bertunang,kami dinikahkan oleh ayah ku sendiri pada 24 Mei 2013 di Masjid Jamek Ar-Rahimiah,Klang.Sekarang hampir 5 bulan kami menjalani kehidupan sebagai suami isteri.:).

Tapi,pada 21 Julai 2013,bapa mertua aku diserang stroke dan 2 bulan berada di ICU Pusat Perubatan Universiti Malaya.2 bulan kami berulang alik ke sana.dan ya, kami berpuasa dan menyambut Hari Raya Aidilitri di hospital.Setelah menjalani pembedahan sebanyak 3 kali (kalau tak silap) dan setelah lebih sebulan koma,akhirnya bapa mertua telah menghembuskan nafas terakhir pd 30 September 2013.

sedar tak sedar aku dah masuk tahun akhir pengajian.sekejap je masa berlalu.sekarang ni dah kena fokus pd FYP and x lupe juga pd suami.semoga aku terus diberi kekuatan untuk menghadapi hidup di bumi Allah ini.aminn



psst: post aku kalini memang xde kronografi.main tulis je.

No comments:

Post a Comment